5.0
gebaseerd op 83 reviews

Heerlijke behandeling gehad van 60 minuten. Verrukkelijk ruikende producten (nu ik thuis ben, hangt er nog een heerlijk fruitig geurtje om me heen). Ontspannende massage tijdens de behandeling. Ik voel me weer herboren. 👍

Marjan - bijna 6 jaar geleden

Een nieuwe start in een super mooie salon!
Voor mij altijd een heerlijk rustpunt om even te relaxen en bovendien zie ik er na behandeling weer mooi uit. 👌 alles TOP

Bregje - bijna 6 jaar geleden

Prachtige nieuwe locatie!
Vriendelijk, werkt nauwkeurig

Ilse - bijna 6 jaar geleden