5.0
gebaseerd op 83 reviews

Skin Cura is echt geweldig. Je loopt als nieuw naar buiten! Je komt tot rust en de reiniging van je gezicht is heerlijk. Kortom een aanrader!

Sybille - ongeveer een jaar geleden

Het is iedere keer weer een bijzondere, verkwikkende ervaring bij Skincura . De praktijkruimte is aangenaam rustig en verzorgd, de ontspanning begint gelijk als je de ruimte binnenstapt. De enorme variëteit aan producten maken iedere behandeling weer verrassend, net als de unieke massage technieken, en zijn lang na het bezoek nog voelbaar.

Desiree - meer dan een jaar geleden

Maroushah is een rustig persoon die echt naar je luistert en meedenkt in wat je wensen zijn. Fijn onthaal en heerlijke geurige kenningsmakingsbehandeling gehad.

Colinda - meer dan een jaar geleden

Ik vond het een hele prettige behandeling, heerlijk rustig en ontspannen.

Anita - meer dan een jaar geleden

heerlijke behandeling, en een lekkere massage voor je gezicht

Ingrid - meer dan een jaar geleden

Heerlijke rustgevende behandeling met fijne producten. Na de behandeling voel ik me weer herboren.

Marjan - meer dan een jaar geleden

Maroushah is een echte vakvrouw. Ze luistert goed naar je verwachtingen en geeft waardevolle tips. Haar behandeling doet mijn gezicht zichtbaar goed en is ook nog eens prettig!

Annemieke - meer dan een jaar geleden

Een goede behandeling!

Jantien - meer dan een jaar geleden
Simone - bijna 2 jaar geleden
Veronique - bijna 2 jaar geleden